Przerwa na czytanie w naszej szkole

Szkoła » Archiwum » Rok szkolny 2017/2018 » Przerwa na czytanie w naszej szkole

2018-05-09 17:42

Regulamin Lubuskiej Akcji Bicia Rekordu w Czytaniu na Przerwie

I. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem głównym akcji jest Biblioteka Pedagogiczna Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w Gorzowie Wlkp.

2. Patronat honorowy w/w akcji objął - Lubuski Kurator Oświaty

3. Przedsięwzięcie jest skierowane do wszystkich uczniów, nauczycieli i pracowników szkoły.

 

4. Cel akcji

• promocja czytelnictwa w ramach XV Ogólnopolskiego Tygodnia Bibliotek ph. „ (DO)WOLNOŚĆ CZYTANIA”

• uzyskanie dodatkowych funduszy na zakup pozycji książkowych do szkolnej biblioteki zgodnie z oczekiwaniami uczniów i nauczycieli

II. Realizacja działania w klasie

1. Termin akcji: 11 maja 2018 r.

2. Forma i czas realizacji: na 4 godzinie lekcyjnej w klasach I i II ( piątek):

• pełna dowolność w zaprezentowaniu uczniów/nauczycieli z książką, w tym elementy artystyczne ( scenografia, plakaty, ubiór uczniów….),

• wykonanie zdjęć ( wszystkich uczestników danej klasy – wymagane 3 zdjęcia!)

• realizator zdjęć – uczeń wyznaczony przez gospodarza danej klasy

• osoba odpowiedzialna za realizację działania w każdej klasie – gospodarz danej klasy

• udział w/w działaniu będzie oceniony i premiowany w formie nagrody- „ niepytki” dla wyróżnionej całej klasy

• kryteria oceny: - liczba uczniów/uczestników danej klasy plus książki - scenografia klasy - kreatywność w ubiorze uczniów

• skład komisji oceniającej działanie na podstawie zdjęć: - p. Hanna Mickiewicz-Kędziora dyrektor IV LO - p. Barbara Sołtys zastępca dyrektora szkoły - p. Barbara Pawlak nauczyciel/bibliotekarz - p. Grażyna Budzianowska nauczyciel

III. Forma i czas realizacji na: „długiej przerwie” na patio - klasy I i II ( piątek):

• pełna dowolność w zaprezentowaniu uczniów/nauczycieli z książką, w tym elementy artystyczne ( scenografia, plakaty, ubiór uczniów….),

• wykonanie zdjęcia ( wszystkich uczestników)!

• realizator zdjęć: Aleksander Murat klasa II D . Zdjęcia z realizacji w/w działań należy przekazać do biblioteki szkolnej- 14 maja 2018 r.

Wyniki udziału w w/w konkursie zostaną ogłoszone- 18 maja 2018 r.

ZAPRASZAMY

Koordynator Bogumiła Lewandowska

 
  • Dodaj link do:
  • www.facebook.com